Saturday 28 July 2012

Selamat Hari Raya Semua!!!



 


 
Mula2 nk ucap selamat Hari Raya semua...
seronok la..ari khamis je da tgok ramai org sorong beg nk balik...yg mi ni x balik2 ag..
huhu sediy nyer...minggu ni mimi ade 3 test...test insurance, financial analysis dgn last sekali Human resources yg baru abes ptg td...walaup0n fikiran lapang...tp lpas raye t ade ag satu test..IT for business...tu ag pening...da la dr chapter 6-14... x raya la saya...huhu...urm kepada kwn2 jpk.. selamat hari raya...terutama bilik H106...yg slalu sudi terima kdatangan aku berbuka dgn korg..x lupe jugk kt roomate aku yg balik senyap2...tibe je x de...maafkn slah silap kak mimi ye...pe2 p0n korng still kwn2 aku time aku susah..
kepada iqa nadz (huby)...huhu mntk maaf ye...aku slalu buli ko...tarik telinga ko...
hehe...tu tande ny aku syg kt ko..hehe...p0k su jgn jeles ok..
urm ilah, jue, lala aku mntk maaf ye...klu aku wat assignment tu yg paling lmbt...korng tahu kan aku busy dgn event...pe2 p0n syg korng sbb korah still support aku ag...urm syg korng smua...ari ni last kite berbuka sme2...t masing2 da smbung degree kn..huhu da besar la korng kn...hehe...i will miss this moment...huhu sediy lak...kepada anis...tempat aku slalu bergurau..ampun ye..lau ade slah silap...urm jap...bkn ko ke byk wat slah kt aku...hehehe...to all yg tertinggl tu.mi mntk maaf ok...pnat nk type la lak...miss u all...selamat berbuka puase kt rumah ye...sok mi balik rumah...sampi johor...btol2 waktu berbuka..t balik jgn lupe bwak kuih raye taw smua...,knpe mi wat tulisan ni warna pink...sbb baju mi warna pink kot...mi p0n x tgok ag...thankz tu mom...sudi jahit baju sy ye..hehe...love u mum...t mimi balik rehat la ye..ade tolong mak masak kn...hehe...abah lak da tempah mi tuk cat rumah...ala anak kesayangan abah kn ade kt rumah tu...dy kn lelaki..ley je tolong abah,,,x kn membuta ke kt rumah men psp kn...

No comments: